יעדים
איך להשיג מנויים
בדיקת היעילות של האתר
הגברת המודעות
יצירת אינטראקציה עם הקהל
משיכת תנועה לאתר
קרדיט לתמונות
Special Olympics
האתגר
באירוע 2015 World Games שנערך בלוס אנג'לס השתתפו 6,500 ספורטאים מ-165 מדינות שהתחרו ב-25 ענפים. זו הייתה הפגנה אמיתית של אומץ, שמחה ונחישות.
כדי להוציא לפועל אירוע בקנה מידה כל כך גדול, העמותה הייתה צריכה לארגן במהירות 30,000 מתנדבים, להיערך ל-500,000 צופים ולגייס תרומות בגובה עשרות מיליוני דולרים.
הסיפור
כדי להבטיח הפקה מוצלחת של המשחקים העולמיים לשנת 2015, אנשי האולימפיאדה המיוחדת תיאמו בין המתנדבים באמצעות Google Workspace. בנוסף, המארגנים נעזרו בתוכנית המענקים לעמותות כדי ליצור מעורבות פעילה של משתמשים באינטרנט, וביכולות של Google Analytics כדי להבין טוב יותר את קהל היעד של האירוע.
"המטרה שלנו היא לעורר מודעות שתוביל לקבלה ולהכלה, והמשמעות בפועל היא כמה שיותר צפיות בסיפורים המרתקים האלה. Google עזרה לנו להבין למי לפנות וסייעה לנו להעביר את המסרים שלנו לקהל ברחבי העולם".
פטריק מקלנהן, נשיא ומנכ"ל, 2015 Special Olympics World Games
התוצאות בשטח
הקמפיין של העמותה ב-Ad Grants משך 44% מהמשתמשים החדשים שנכנסו לאתר של Special Olympics ונזקף לזכותו גם חצי ממספר המנויים החדשים.
בנוסף, Google Analytics סייע לחברי העמותה להבין דפוסים כלליים בהתנהגות המשתמשים באתר ואפשר להם למדוד את רמת המעורבות שהם יוצרים אצל משתמשים ולזהות את המקורות שמהם המשתמשים האלה מגיעים.
אמצעי נוסף שהעמותה נעזרה בו היה גישה ל-YouTube Space בלוס אנג'לס, שבעזרתה הפעילים יצרו סרטוני וידאו מעניינים בתקציב נמוך כדי להעלות את רמת המודעות למטרות שבעמותה רוצים לקדם.