מגזר
יחסים בינלאומיים, ענייני חוץ
האתגר
WaterAid זקוקה לתקשורת חלקה בין כל עובדי העמותה והמתנדבים. כדי לשים קץ למשבר המים והתברואה, WaterAid צריכה להגביר את המודעות לנושא. כך הוא יהיה בראש סדר העדיפויות של התומכים הקיימים מצד אחד, והעמותה תוכל להגיע לקהל חדש של תומכים ותורמים פוטנציאליים מצד שני.
הסיפור
אנשי WaterAid משתמשים ב-YouTube כדי לתקשר עם קהלים בדרכים רבות. תוכן ויראלי קליל והומוריסטי מושך קהלים צעירים, ואילו סרטונים מהשטח מפנים זרקור לתוכניות הגלובליות.
Google Drive הוא כלי חשוב נוסף, המאפשר לעובדים לגשת לקבצים חיוניים מכל מכשיר ומכל מקום. החשיבות הזו גדולה עוד יותר כשמדובר בחיבור בין 38 סניפים בשש יבשות שונות.
אנשי WaterAid גם נעזרים ב-Google Analytics ובמנהל התגים של Google כדי לשפר את יכולות המעקב של העמותה, כמו זיהוי התנועה לפי משתמשים, ולא רק לפי מכשירים. כך הם יכולים להבין טוב יותר את הדרך להמרות באתר של WaterAid.
"Google נותנת לעמותות גישה לכלים ארגוניים מהשורה הראשונה באמצעות מערכת משולבת. הכלים האלה מאפשרים לעמותות ליצור, למקד ולקדם מסרים לקהלים המרכזיים שלהן ולעקוב אחרי התקשורת עם הקהלים האלו. כך העמותות יכולות לפנות למאגר עצום של ארגונים ומותגי צריכה גדולים ולרתום אותם למען המטרה".
טיפאני לנגסטון, מנהלת התקשורת ב-WaterAid
התוצאות בשטח
הכלים של Google לעמותות סייעו ל-WaterAid ליצור תוכן מעניין ואינטראקטיבי יותר, שהעמיק את הקשר עם תורמים קיימים וחדשים כאחד. בזכות הבנה טובה יותר של קהל העמותה באינטרנט, אנשי WaterAid הצליחו לבצע אופטימיזציה לאתר כך שהוא יספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר. הכלים המתקדמים עזרו ל-WaterAid להביא בשנה החולפת מי שתייה לשני מיליון אנשים, ופתרונות תברואה לשלושה מיליון אנשים.