יעדים
איתור תורמים
גיוס כספים
הגברת המודעות
לגייס ולהכשיר מתנדבים ולשמור על קשר איתם
להרחיב את טווח ההגעה
משיכת תנועה לאתר
שיפור הפרודוקטיביות וייעול של תהליכי התפעול
תקשורת יעילה ושיתוף פעולה
האתגר
16.4% מכלל האוכלוסייה בוושינגטון הבירה חיים בעוני1, ומחירי הדיור עולים מדי שנה. אנשי Thrive DC צריכים לפעול במהירות ובהיקף נרחב כדי לצמצם את הסיכון לעלייה בשיעור חסרי הבית בוושינגטון. כיום יש בעיר 7,400 חסרי בית2.
"כשמגייסים 3 מיליון דולר כדי להגיש אלפי ארוחות בשנה, וכדי לעזור לאנשים להיגמל משתייה, לחזור לחייהם לאחר מאסר או למצוא עבודה, הדבר האחרון שרוצים להתמודד איתו הוא חוסר יעילות. בעזרת Google לעמותות, אנחנו פועלים בצורה יעילה יותר".
דניאל מלוי, מנהל פיתוח של Thrive DC.
הסיפור
בוקר טיפוסי ב-Thrive DC מתחיל עם ארוחת בוקר דשנה המוגשת ל-150 עד 200 אנשים. באותו זמן, הלקוחות יכולים גם להשתמש במתקני כביסה ובמקלחות. במהלך השבוע, אנשי Thrive DC מרכזים למען 1,000 לקוחות את השירותים הבאים: ייעוץ למכורים לסמים, תוכניות שילוב לאחר מאסר, בנק מזון, הכשרה במיומנויות עבודה, גישה למעבדת מחשבים ושירות דואר. ארגון Thrive DC כולל צוות של 16 אנשים בלבד. מדי שנה, הם משרתים יותר מ-2,000 לקוחות, מתאמים 2,400 מתנדבים, מספקים 160,000 ארוחות ומחלקים מעל 60,000 ק"ג של מזון ממחסן החירום.
גורמי המפתח להצלחה הם צוות בעל תפוקה גבוהה, מערכת מאורגנת היטב לניהול מתנדבים ואסטרטגיה יעילה לגיוס תרומות. כאשר צוות Google לעמותות ביקר במשרד של Thrive DC בוושינגטון, חשנו גאווה רבה לראות איך המוצרים שלנו עוזרים שם לכולם!
צוות קטן שתפקידו לשנות את חייהם של אלפי אנשים, חייב לפעול ביעילות. בעזרת Google Workspace, אנשי Thrive DC נהנים מתפוקה גבוהה עוד יותר. יומן Google משמש להקצאת מאות מתנדבים לשש תוכניות שונות בכל שבוע, וצבע שונה לכל אירוע מסייע להבין מיד אילו קבוצות מתנדבות ומתי. באמצעות Google Drive ו-Meet, מתאפשר שיתוף פעולה מתקדם במיוחד: "כשאנחנו מארגנים את מסד הנתונים של המתנדבים שלנו, כולנו עובדים באותו גיליון אלקטרוני של Google. בתוך שעתיים, אנחנו מסיימים משימה שבדרך כלל לוקחת שבועיים", אומרת קירה לנייר (Kira Lanier), מנהלת הפיתוח של Thrive DC. "כשאנחנו לא עובדים באותו מקום, אנחנו יכולים לתקשר בצ'אט הקבוצתי שלנו ב-Hangout".
"בזכות Google Workspace, אנחנו משלימים משימות מהר יותר ומקדישים יותר זמן למתן שירות לקהילה".
קירה לנייר, מנהלת פיתוח של Thrive DC
ב-Thrive DC, לביטוי 'שירות לקהילה' יש משמעות מאוד ספציפית: להציע מדי יום מזון וטיפול לקבוצת אנשים שנמצאים בסיכון, וכן לפתח תוכניות תמיכה לחסרי בית כדי שישתלבו מחדש בחברה, יהיו עצמאיים, ימצאו עבודה ובסופו של דבר – ימצאו בית. מטרה כה שאפתנית צורכת משאבים רבים. אנשי Thrive DC עדיין מייחסים חשיבות לגיוס תרומות בדרך המסורתית, הבלתי-מקוונת, אבל הם אינם רואים צמיחה בהיקף התרומות בערוצים לדיוור ישיר. תוכנית המענקים לעמותות פתחה הזדמנות חדשה לגיוס תרומות בכלי אונליין. "התומכים יודעים עלינו יותר מאי פעם, כי אנחנו יכולים לפרסם באינטרנט ללא תשלום. בזכות Google, יש לנו מספיק משאבים", אמרה אלישיה הורטון (Alicia Horton), מנהלת בארגון. בערוצי התרומות של Thrive DC באינטרנט, נרשמת עכשיו צמיחה שנתית בשיעור דו-ספרתי!
ההשפעה של Google לעמותות
- Google Workspace חולל שינוי מהותי בדרך שבה הצוותים בעמותת Thrive DC עובדים, מנהלים את המתנדבים ומתקשרים, ואפילו באופן שבו צוות ההנהלה מאתר אנשים שמתאימים לארגון. לראשונה, הצוות גייס עובד שמבצע את עבודתו מרחוק. באמצעות Meet לשיחות ועידה בווידאו ו-Google Drive לשיתוף מסמכים, כולם יכולים לשתף פעולה בו-זמנית בקלות ממיקומים שונים.
- השימוש ללא תשלום ב-Google Workspace ובתוכנית המענקים לעמותות שווה יותר מ-1,000 תורים לרופאים ועוד 40,000 ארוחות בשנה ללקוחות של עמותת Thrive DC.
- בזכות ההצטרפות לתוכנית המענקים לעמותות:
- שיעור התרומות באינטרנט עלה ב-38% בשנת 2018 בהשוואה לשנת 2017.
- כל כך הרבה אנשים נחשפים לאתר, עד שכיום עמותת Thrive DC מקבלת מספיק בקשות ממתנדבים באינטרנט וכבר אין צורך להשקיע זמן בגיוס מתנדבים. המצב הזה חוסך 40 ימי עבודה בכל שנה. בזכות המשאבים שהתפנו, עמותת Thrive DC יכולה לממן עלות של 5,400 תורים לרופאים עבור חברי הקהילה.
1מקור: U.S. Census Bureau, District of Columbia, Quick Facts, 2017
2מקור: United States Interagency Council on Homelessness