מגזר
תועלת ציבורית, חברתית
יעדים
איתור תורמים
הגברת המודעות
לגייס ולהכשיר מתנדבים ולשמור על קשר איתם
קרדיט לתמונות
Nigel Millard/RNLI
האתגר
הצוותים של RNLI מצילים 24 אנשים ביום בממוצע. העמותה מפעילה ברחבי בריטניה ואירלנד שירות סירות לחיפוש והצלה סביב השעון, כמו גם שירות מצילים עונתי. הפעילות רחבת ההיקף של RNLI נסמכת על תרומות, ולכן מודעות הציבור היא גורם קריטי מבחינתה של העמותה.
סיפור
בעמותת RNLI משתמשים בכלים של Google כדי לספק לתומכים חוויה מעולה, וגם כדי למשוך תומכים פוטנציאליים חדשים.
העמותה מפעילה יותר מ-230 תחנות של סירות הצלה בבריטניה ובאירלנד. כל סירת הצלה מצוידת במצלמה שמתעדת את פעולת ההצלה. סרטונים דרמטיים של הפעולות מתפרסמים ב-YouTube, כדי שתומכי העמותה יוכלו לראות את התוצאות החשובות של תמיכתם. בסרטונים המרגשים אפשר לראות חילוץ של ספינת דייג מסערה אלימה בדרגה 11, או אפילו כלבלב רטוב ורועד שחוזר אל חיק בעליו, והם חושפים את התרומה של העמותה גם בפני קהלים צעירים, שיכולים לשתף את הסרטונים בקלות. הערוץ של RNLI ב-YouTube מקבל בממוצע 75,000 צפיות בחודש ויש לו 10,000 מנויים.
ב-2005 החלו ב-RNLI להשתמש ב-Google Ads ובתוכנית המענקים של לעמותות כדי לצרף תומכים חדשים - התומכים הנכונים בזמן הנכון. עשר שנים לאחר מכן, כשב-BBC צילמו סרט תיעודי על RNLI, נעזרו בעמותה ב-Ad Grants כדי להפיק את המרב מההזדמנות הזו להגביר את המודעות. בעזרת תוכן רלוונטי ופנייה לקהלים המתאימים, העמותה קיבלה מספרי שיא של כניסות ותרומות.
ב-RNLI משתמשים כבר זמן רב ב-Google Analytics כדי לנתח את נפחי התנועה והתנהגות המשתמשים. הנתונים הסטטיסטיים האלה, שהצטברו מאז 2014, הם הבסיס לאסטרטגיית התוכן הראשונה שיושמה בכל הארגון. בעמותת RNLI לא רק מסתכלים על דוחות, אלא גם פועלים לפיהם. בעמותה מוודאים שהתוכן המקוון מתאים לקהל, ושהאתרים מעודדים את המשתמשים לבצע את הפעולות שחשובות עבורה.
"הכלים של Google עוזרים לנו למצוא דרכים חדשות להגברת המודעות לעמותה - ולעבודה החשובה שעושים המתנדבים".
נייג'ל סקסון, מנהל מדיה אלקטרונית, RNLI
התוצאות בשטח
92% מההכנסה של RNLI מגיעים מתרומות: בעמותה יכולים להמשיך ולהציל חיים בלב ים מדי יום, הודות לכלים של Google לעמותות - שמגדילים את החשיפה, ובעקבותיה את התרומות.