מגזר
תועלת ציבורית, חברתית
יעדים
איתור תורמים
גיוס כספים
הגברת המודעות
יצירה של תכנים ב-YouTube
האתגר
Kiva יוצרת קשרים בין מלווים ללווים בכל רחבי העולם כדי להוסיף ממד אישי להלוואות מיקרו-אשראי. הלווים משתמשים בהלוואה לצורך פיתוח של עסק. כדי שעמותת Kiva תוכל לקשר בין לווים למלווים, היא הציבה לעצמה שתי מטרות: להגביר את המודעות לפעילות החשובה של העמותה ולהגדיל את היקפה.
הסיפור
ב-Kiva התחילו לפרסם ב-Ad Grants, ומהר מאוד הפרסום ב-Ad Grants הפך למקור המרכזי לתנועה לאתר העמותה. בכל פעם שמלווה פוטנציאלי מחפש דרכים לתת הלוואות מיקרו-אשראי, Kiva יכולה להגיע להפניות מתאימות במיוחד. ב-Kiva יכולים לאתר אנשים שכבר הביעו עניין במטרה של העמותה ורוצים להיות שותפים לעשייה.
Kiva משתמשת גם ב-YouTube כדי להפעיל את הקהילה. העמותה מעודדת עמיתים, מתנדבים וקהילות משתמשים ליצור סרטונים ולהעלות אותם ל-YouTube מדי יום.
"Google, והכלים של Google שבהם הפעילים של Kiva משתמשים מדי יום, סייעו לנו לעזור ליותר מ-2.1 מיליון אנשים ברחבי העולם, ולספק הלוואות בסכום של יותר מ-890 מיליון דולר לחקלאים, ליזמים ולסטודנטים שרוצים להגשים חלומות".
באקלי ווייט, מנהל שיווק מוצרים, Kiva
התוצאות בשטח
סינתיה, חקלאית ואם יחידנית לשני ילדים שחיה באזורים הכפריים של זימבבואה, פנתה ל-Kiva כדי לקבל הלוואה שתעזור לה לשמור על היבולים במהלך בצורת ממושכת במיוחד.
סינתיה השתמשה בצינורות ובמשאבת מים כדי לחבר את שדות הבמיה, הבטטה והתירס שלה למאגר מים. הלוואה של 1,000 דולר, שלוותה דרך Kiva מ-35 מלווים מכל רחבי העולם, עזרה לסינתיה לקנות את הדלק שנדרש כדי להפעיל את המשאבה ולהשקות את היבולים שלה.
היא השתמשה בחלק מהכסף שהרוויחה מהחווה כדי לשלם על הלימודים שלה ושל ילדיה. סינתיה נאלצה לעזוב את בית הספר כשהייתה נערה, אבל כיום היא לומדת בתוכנית שתאפשר לה להשלים בחינות בגרות, כדי לתת דוגמה אישית לילדים שלה ולנערות צעירות אחרות.
"אדם שלא לומד הוא כמו צמח שלא משקים אותו. אז הבטחתי לעצמי שאשלח את הילדים שלי לבית הספר בכל מחיר", אומרת סינתיה.