יעדים
גיוס כספים
הגברת המודעות
הצגה ויזואלית של נתונים במפה
קרדיט לתמונות
NRDC, פוינט לומה, קיפ אוונס
האתגר
בעמותת NRDC מבינים כמה חשוב לספר סיפור על מנת להעביר את המסר לציבור ולגייס תמיכה במדיניות ידידותית לסביבה. עמותת Natural Resources Defense Council היא אחד מהארגונים הגדולים והמשפיעים ביותר לקידום הגנה על הסביבה. כדי להגן על כדור הארץ, אנשי העמותה צריכים לנהל תקשורת אפקטיבית, להבין את הנתונים שהם אוספים ולהגביר את התנועה לאתר.
הסיפור
בעזרת המחשה ויזואלית של הנתונים והגדלת היקף התנועה אל האתר, ב-NRDC מגבירים את המודעות לבעיות סביבתיות שמשפיעות על כולנו. הכלים של Google לעמותות עוזרים ל-NRDC לספר את הסיפור שלה - ובכל אחד מהשלבים הרבים בדרך.
ב-NRDC משתמשים במפות Google וב-Google Earth כדי לגייס תומכים בדרך פשוטה ורבת עוצמה - בעזרת הצגה ויזואלית של בעיות סביבתיות.
בנוסף, כשב-NRDC משתמשים ב-G Suite כדי להפיץ את המסר של הארגון, הכלים של Google Analytics עוזרים לאנשי העמותה להבין עד כמה המסר משפיע. הפלטפורמה של YouTube עזרה לעמותה להפיץ באופן אורגני תמונות וסרטונים בנושאים קריטיים. העמותה גם משתמשת בתוכנית המענקים לעמותות כדי לקבל את החשיפה המרבית בשביל הפעילות שלה.
"בשבועות הראשונים לאסון הנפט במפרץ מקסיקו, NRDC השתמשה בערוץ שלה ב-YouTube כדי [להציג] תמונות שהותירו חותם משמעותי ... אחד מהסרטונים שפרסמנו, 'Yours Truly, BP', קיבל יותר מ-100,000 צפיות בלי צורך בשיווק בתשלום."
קים רניי, מנהלת שיווק תוכן, NRDC
התוצאות בשטח
הכלים של Google לעמותות עזרו מאוד ל-NRDC להפיץ את המסר שלה בקרב קהלים קיימים וחדשים כאחד. הפרסום ב-Google Ads הניב 7.7 מיליון ביקורים לאתר, שהם שווי-ערך ל-5.3 מיליון דולר בפרסום, והיד עוד נטויה.
בעזרת הצגה של סיפור מושך, ב-NRDC רוצים להפיץ ידע, לעורר השראה ולפנות לקהלים חדשים. הערוץ של העמותה ב-YouTube עוזר לה להגיע לכמה שיותר אנשים. אחרי דליפת הנפט במפרץ מקסיקו, סרטון שהציג אנשים ובעלי חיים שהושפעו מהאסון קיבל יותר מ-100,000 צפיות בלי צורך בשיווק בתשלום.