Charity:Water
663 מיליון אנשים בעולם חיים בלי מים נקיים. המשימה שהגדירה לעצמה העמותה charity:water, אם כן, היא לספק לאנשים במדינות מתפתחות מי שתייה נקיים. העמותה משתפת פעולה עם עשרות שותפים מקומיים ברחבי העולם ומאחוריה יותר מ-21,000 פרויקטים שהסתיימו בהצלחה, שבמסגרתם היא סיפקה ליותר מ-6.4 מיליון אנשים גישה למים, לאמצעי היגיינה ולמערכות תברואה משופרות.
המטרה שלנו היא לספק מי שתייה נקיים ובטוחים לכל אדם בעולם. עם הסיוע של Google, אנו עושים כל יום עוד צעד.
טיילר רואר, מנהל התוכן של המותג
התוצאות בשטח
"בשנה אחת, תוכנית Google לעמותות עזרה לנו להגדיל את נפח התנועה לאתר של העמותה ב-350%, להגדיל את המספר הכולל של מבקרים באתר ב-300% ולהגדיל את מספר הצפיות בסרטונים שלנו ב-333%", אומר טיילר ריוור, מנהל שיווק המותג של charity:water.
מאז שהפעילים בעמותה התחילו להשתמש בכלים של Google לעמותות, נפח הפעילות של העמותה באינטרנט עלה במהירות. העמותה גם בנתה קהילה של תומכים נלהבים באמצעות סרטוני תודה אישיים ב-YouTube, באמצעות היכולות של מפות Google וגם באמצעות מודעות מבוססות-חיפוש ומדיה חברתית.
בנוסף, בשנת 2015 השיקה charity: water את קמפיין גיוס הכספים שלה, שנערך מדי שנה בספטמבר. הנושא שנבחר לקמפיין באותה שנה היה NothingIsCrazy#, ובמסגרתו העמותה עודדה אנשים לעשות כל מה שיכלו כדי לגייס כסף שיעזור לעמותה לספק מים נקיים. בעזרת הכלים של Google, הקמפיין הניע כמעט 1,900 איש לגייס תרומות וגויס בו סכום של 1.8 מיליון דולר, שעזר לספק מים נקיים ליותר מ-60,000 איש במדינות מתפתחות. Google Analytics עזר לפעילים של העמותה להבין מי המשתתפים בקמפיין, לזהות שיעורי המרות ולהציג את מספר הצפיות בסרטון הקידום של הקמפיין בתרשים.
כיום, ב-charity:water ממנפים את הכלים של Google כדי להגיע לקהלים חדשים ולשכנע אותם להצטרף לתוכנית התרומה החודשית של העמותה, The Spring, כדי להפוך את העולם למקום שבו לכל אדם יש גישה למים נקיים.
רוצים לדעת איך ארגונים אחרים נעזרים בתוכנית Google לעמותות כדי להשפיע?
WaterAid
עמותת WaterAid משתמשת בכלים של Google כדי ליצור תוכן מעניין ואינטראקטיבי יותר ולהעמיק את הקשר עם התורמים.
Jane Goodall Institute
JGI משתמשת בכלים של Google Earth כדי לאסוף, להציג ולשתף עם העולם מידע לגבי כריתת יערות.
Kiva
Kiva משתמשת ב-YouTube כדי לעודד עמיתים, מתנדבים ומשתמשים לשתף את הסיפורים שלהם וכך להפעיל את הקהילה.