Charity:Water

663 מיליון אנשים בעולם חיים בלי מים נקיים. המשימה שהגדירה לעצמה העמותה charity:water, אם כן, היא לספק לאנשים במדינות מתפתחות מי שתייה נקיים. העמותה משתפת פעולה עם עשרות שותפים מקומיים ברחבי העולם ומאחוריה יותר מ-21,000 פרויקטים שהסתיימו בהצלחה, שבמסגרתם היא סיפקה ליותר מ-6.4 מיליון אנשים גישה למים, לאמצעי היגיינה ולמערכות תברואה משופרות.

גודל הארגון

Large

מגזר

תועלת ציבורית, חברתית

יעדים

גיוס כספים

הגברת המודעות

משיכת תנועה לאתר

מוצר

Google Ad Grants

תוכנית YouTube לעמותות

קרדיט לתמונות

Charity:Water

אתר

https://donate.charitywater.org/donate/home

האתגר

כדי להשיג את המטרה ולספק מי שתייה נקיים ובטוחים לכל אדם בעולם, אנשי charity:water שאפו להשתמש בנוכחות באינטרנט בצורה הטובה ביותר. הם ביקשו ליצור קשרים אמיתיים עם אנשים שתומכים במטרה, כדי שיעזרו בגיוס כספים, הגברת המודעות והגעה לתורמים חדשים.

הסיפור

אנשי Charity: Water שאפו להיעזר בכלים שזמינים ללא עלות בתוכנית Google לעמותות כדי להרחיב את הנוכחות של העמותה באינטרנט. כלים אינטראקטיביים, כלי מדיה חברתית, כלי ניתוח וכלי אופטימיזציה עוזרים לעמותה לספק מידע לתורמים פוטנציאליים, וגם לספק לתומכים הוכחות מוחשיות להשפעה הישירה של התרומות שלהם.

ב-charity:water נעזרים במפות Google כדי לאפשר לתורמים לעקוב אחרי התרומות שלהם. ברגע שהם מעבירים תרומה, התורמים מקבלים נקודות ציון ב-GPS ותמונות, שמאפשרות להם לעקוב אחר התרומה ולראות את ההשפעה שלה.

YouTube מספק לעמותה פלטפורמה שבעזרתה אנשים שמעורבים בפרויקט מסוים לאספקת מים יכולים לתעד את ההתקדמות של הפרויקט. לדוגמה, הפלטפורמה מאפשרת לאנשי הצוות של charity:water לשלוח הודעות תודה לתורמים ולצלם סרטונים בשטח. הסרטונים מביאים סיפורים אישיים של אנשים שבארות המים החדשות סיפקו להם מי שתייה נקיים.

בנוסף, ב-charity:water נעזרים ב-Ad Grants כדי ליצור קמפיינים שיגדילו את מספר התוצאות שהעמותה מופיעה בהן בחיפושים רגילים ובחיפושים בתשלום. למשל: קמפיין שמעודד אנשים לבקש מחברים וקרובי משפחה לתרום ל-charity:water במקום לקנות להם מתנת יום הולדת.

המטרה שלנו היא לספק מי שתייה נקיים ובטוחים לכל אדם בעולם. עם הסיוע של Google, אנו עושים כל יום עוד צעד.

טיילר רואר, מנהל התוכן של המותג

התוצאות בשטח

"בשנה אחת, תוכנית Google לעמותות עזרה לנו להגדיל את נפח התנועה לאתר של העמותה ב-350%, להגדיל את המספר הכולל של מבקרים באתר ב-300% ולהגדיל את מספר הצפיות בסרטונים שלנו ב-333%", אומר טיילר ריוור, מנהל שיווק המותג של charity:water.

מאז שהפעילים בעמותה התחילו להשתמש בכלים של Google לעמותות, נפח הפעילות של העמותה באינטרנט עלה במהירות. העמותה גם בנתה קהילה של תומכים נלהבים באמצעות סרטוני תודה אישיים ב-YouTube, באמצעות היכולות של מפות Google וגם באמצעות מודעות מבוססות-חיפוש ומדיה חברתית.

בנוסף, בשנת 2015 השיקה charity: water את קמפיין גיוס הכספים שלה, שנערך מדי שנה בספטמבר. הנושא שנבחר לקמפיין באותה שנה היה NothingIsCrazy#, ובמסגרתו העמותה עודדה אנשים לעשות כל מה שיכלו כדי לגייס כסף שיעזור לעמותה לספק מים נקיים. בעזרת הכלים של Google, הקמפיין הניע כמעט 1,900 איש לגייס תרומות וגויס בו סכום של 1.8 מיליון דולר, שעזר לספק מים נקיים ליותר מ-60,000 איש במדינות מתפתחות. Google Analytics עזר לפעילים של העמותה להבין מי המשתתפים בקמפיין, לזהות שיעורי המרות ולהציג את מספר הצפיות בסרטון הקידום של הקמפיין בתרשים.

כיום, ב-charity:water ממנפים את הכלים של Google כדי להגיע לקהלים חדשים ולשכנע אותם להצטרף לתוכנית התרומה החודשית של העמותה, The Spring, כדי להפוך את העולם למקום שבו לכל אדם יש גישה למים נקיים.

רוצים לדעת איך ארגונים אחרים נעזרים בתוכנית Google לעמותות כדי להשפיע?