הגברה של מידת המעורבות בקרב התומכים באמצעות סרטונים דרך תוכנית YouTube לעמותות
סרטונים יכולים להעצים את המסר של העמותה, לעזור לסיפורים שלה להגיע לקהל בכל העולם ולהפיץ את מטרתה. כמו כן, לתומכים יהיה קל יותר לתרום באמצעות תכונות של YouTube Giving (זמינות בשלב זה בארה"ב).
יתרונות
איך תוכנית YouTube לעמותות תעזור לכם?
תהיה לכם גישה לתכונות שימושיות במיוחד לעמותות:
- כרטיסי קישור לכל מקום שמאפשרים לקשר תומכים לכל כתובת URL חיצונית
- תכונות של YouTube Giving שעוזרות בגיוס תרומות ובגיוס תומכים
- האקדמיה ליוצרים מציעה שיעורים מותאמים לעמותות
רוצים לדעת איך תוכנית YouTube לעמותות עוזרת לארגונים להגביר את המודעות, ליצור קשר עם תומכים ועוד?
Charity:Water
עמותת charity:water נעזרת בכלים של Google לרשתות החברתיות, לניתוח נתונים ולאופטימיזציה כדי לשתף ידע בקרב תומכים ולהפיץ את המסר שלה.
Van Gogh Museum
אנשי מוזיאון ואן גוך נעזרים ב-YouTube ובתוכנית המענקים לעמותות כדי להגיע למבקרים חדשים ולעורר מודעות למוזיאון.
Special Olympics World Games
הצוות של האולימפיאדה המיוחדת נעזר ב-Google Workspace כדי לתאם בין מתנדבים, והשתמש בתוכנית המענקים לעמותות כדי לעורר מעורבות אצל הצופים במשחקים העולמיים של שנת 2015.
כלים נוספים שיעזרו לעמותה להגיע לקהל היעד
המוצרים המוצעים במסגרת תוכנית Google לעמותות, ביניהם תוכנית YouTube לעמותות, יכולים לסייע בהעלאת המודעות וגיוס תרומות לארגון.
בקשה לחשבון Google לעמותות
אחרי שנאמת שהעמותה שלכם עומדת בדרישות הסף, תוכלו להפעיל את המוצרים של Google שהכי מתאימים לצרכים שלכם.
יש לכם שאלות? רוצים ללמוד איך משתמשים בתוכנית YouTube לעמותות?
לאחר אימות העמותה, ולאחר שתפעילו את תוכנית YouTube לעמותות, מומלץ לעיין במשאבים ובשאלות הנפוצות כדי להפיק את המרב מהתוכנית.